نگار سلیمانی

سیویتاس در نمایشگاه اینوتکس 2019

حضور سیویتاس در نمایشگاه اینوتکس 2019

از نام اینوتکس که نمایشگاه نوآوری و فناوری می باشد (innovation and technology exhibition) پیداست که گردهمایی چه گروه های نابی در زیر یک سقف میسر می شود و در INOTEX2019 که هشتمین دوره از این نمایشگاه بود و در تاریخ 19 الی 22 خرداد سال 98 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شد استارتاپ سیویتاس نیز به همراه پارک علم و فناوری استان اردبیل حضور به هم رسانید.

موجی از فعلِ می شود، امید و اشتیاق در هر گوشه از  این فضای پویا جریان داشت و همه را با خود همراه کرده بود. به مدت چهار روز نوآوران، ایده پردازان، فناوران، تحلیلگران، مشاوران، مربیان و در یک کلام همه ی افرادی که مشتاق پیشرفت و توسعه فردی خود بودند و یا با تجربه و خدماتشان می توانستند نقشی در رشد اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور  ایفا کنند دور هم جمع شده بودند.

تخصصی بودن نمایشگاه و ادبیات یکسانی که بین شرکت کننده ها و بازدیدکننده ها جریان داشت کیفیت نمایشگاه و هم افزایی افراد را به طرز فوق العاده ای بالا برده بود. می توان گفت که در واقع مخاطبینِ اصلیِ غرفه ها، غرفه دارانِ دیگر بودند و تعداد همکاری ها و مشارکت ها و جلسات B2B بیشتر از هر چیز دیگری نمایان بود. خوشبختانه همه بازدیدکننده ها مخاطبان خاص و افرادی بودند که به ارزش و اهمیت نوآوری و استارتاپ ها و پتانسیل جوانان آگاه بودند و آنچه که اینوتکس 2019 برای استارتاپ سیویتاس فراهم کرد شناخت و شبکه سازی با افرادی بود که هم راستا با هدفمان فعالیت می کردند.

اما اینها همه ی اینوتکس 2019 نبود. علاوه بر پاویون مشاوران و مربیان اینوتکس که دسترسی به بهترین های کشور را میسر کرده بود استیج اینوتکس نیز سکوی سخنگویی بود برای هر آنکس که گوش شنوایی داشت تا بیراهه های رفته توسط دیگران را نرود و آگاه شود از آنچه که لازم است در کسب و کارش پیاده کند.

تیم سیویتاس در ویدیوی زیر تنها چند دقیقه از ساعت ها گفتمانِ نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 را با شما به اشتراک می گذارد.

[aparat id=”sulhM”]