نگار سلیمانی

شرکت خلاق سیویتاس

سیویتاس شرکت خلاق در حوزه صنایع نوآور شد.

سیویتاس پس از کسب مقام اول در چهارمین دوره جشنواره جایزه فیروزه و معرفی از طریق این مبادی به ستاد زیست بوم شرکت های خلاق کشور، بالاخره بعد از شش ماه با نام حقوقی شهراندیشان فناور مهام به طور رسمی در لیست شرکت های خلاق جا گرفت و دومین شرکت ثبت شده استان اردبیل در حوزه صنایع خلاق و نوآور شد.

اما  شرکت های خلاق به چه شرکت هایی گفته می شود؟

 شرکت هایی که جوهره رشد آن ها خلاقیت و نوآوری برای ارائه محصولات و خدمات جدید و مدل های نوین کسب و کار در سطح بازار هدف می باشد و نه لزوما تکنولوژی های پیشرفته و پرهزینه مثل شرکت های دانش بنیان. این شرکت ها با خلاقیتی که در حل مساله و نحوه کارشان دارند تلاش می کنند تا بهره وری کارها را بالا ببرند. یعنی افزایش کیفیت و سوددهی در حین کاهش زمان صرف شده برای کارها.

تولیدات و خدمات این شرکت ها خلاقیت را وارد هر موضوعی می کند و همگی ما با این کسب وکارهای نوآور که به سرعت زندگی ما را تغییر می دهند آشنا هستیم فقط کافیست به نحوه تاکسی گرفتن یا خرید های آنلاین مان دقت کنیم تا بیشتر از تاثیر شرکت های خلاق در رشد اقتصادی و جهت گیری جامعه آگاه شویم.

خبر خوب اینکه

حدود نیمی از خدمات شرکت های دانش بنیان، از سوی معاونت علمی و فناوری برای ارائه به شرکت های خلاق نیز منظور شده است. چرا که در کنار شکل‌گیری شرکت های دانش‌بنیان، این شرکت‌های خلاق هستند که عمدتا در زیست ‌بوم نوآوری و کارآفرینی کشور ظهور کرده و در حال رشد هستند و تاثیر مثبت و ملموس خود را بر پیشرفت کشور و اقتصاد غیرنفتی گذاشته اند.

شرکت خلاق سیویتاس

خوشحالیم

چرا که ثبت شهراندیشان فناور مهام به عنوان شرکت خلاق مهر تاییدی است بر خلاقانه، نوآورانه و تاثیرگذار بودن فعالیت های تیم سیویتاس در زمینه تعامل با شهر و افزایش کیفیت در زندگی شهری. این اتفاق بیشتر از هر چیزی، برای خود ما مایه دلگرمی و البته تاییدی بر درستیِ مسیرمان بود. از اینرو تلاشمان را برای هرچه بهتر کردن فعالیت هایمان افزایش خواهیم داد و از همین حالا نوید اتفاق های خوب در شهرهایمان را به شما می دهیم.

باشد که همواره در مسیر باشیم…

بازتاب رسانه ای خبر در ایسنا