نگار سلیمانی

یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

سیویتاس؛کسب مقام دوم در یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال که مهمترین آوردگاه حوزه محتوای دیجیتال در کشور است امسال نیز به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. این جشنواره در دوره یازدهم خود در هفت بخشِ موضوعیِ حکمرانی و مدیریت در فضای مجازی، امید و نشاط اجتماعی، خانواده و فرهنگ زندگی، مسجد و مناسک دینی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، انقلاب اسلامی و مقاومت، و کسب وکارهای نوپا پذیرای 1501 اثر در قالب های مختلف رسانه های دیجیتال شامل “پایگاه های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، نرم افزارهای رسانه ای، شبکه های اجتماعی ، هنرهای دیجیتال و ایده” بود.

از آنجایی که یکی از فعالیت های اصلی سیویتاس تولید و انتشار محتوای ارزشمند و خلاقانه در زمینه ی سواد شهری و افزایش کیفیت در زندگی شهری می باشد و ما تحقیق و پژوهش را بن مایه ی اصلی کارمان می دانیم، در موضوع کسب و کارهای نوپا و امید و نشاط اجتماعی در جشنواره شرکت کردیم تا محتوا و فعالیت های وبسایتمان را  بار دیگر در معرض داوری قرار دهیم.

بعد از مرحله داوری که به طور جداگانه در هر هفت بخش موضوعی و توسط متخصصین آن حوزه صورت گرفت، باخبر شدیم که سیویتاس نامزد دریافت نشان سرآمد شده است و در بین پنجاه برگزیده ی کشور حضور دارد و نتایج نهایی نیز در آیین اختتام یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در تالار وحدت اعلام خواهد شد. هرچند که حضور سیویتاس در میان پنجاه برگزیده ی کشور از بین 1501 اثر ارسالی به دبیرخانه و همچنین نامزد دریافت نشان سرآمد شدن خود به تنهایی افتخار بزرگی برای ما بود اما…

یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

کسب رتبه دوم و همچنین معتبر و ارزشمند شناخته شدن تحقیقات و محتواهای وبسایت، انگیزه ی لایزالی به ما داد چرا که جشنواره ملی رسانه های دیجیتال با سابقه برگزاری ده ساله نقش بسزایی در معرفی آثار برتر و جریان سازی تولید محتوا و فضای مجازی در کشور دارد.

در واقع ما با شرکت در این جشنواره علی رغم اینکه توانستیم در بخش موضوعی امید و نشاط اجتماعی و در قالب پایگاه اینترنتی، رتبه دوم و لوح شایسته تقدیر دریافت کنیم، از درستی مسیری که در آن هستیم نیز اطمینان حاصل کردیم. به نوعی قوت قلب و مهر تاییدی شد بر دل ما چرا که همواره در تلاشیم با تحقیق و پژوهش، یاد بگیریم و آموخته هایمان را، هم خود به کار ببندیم و هم منتشر کنیم.

یازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

امید که همواره در مسیر درست باشیم…

اعلام برگزیدگان در سایت سرآمد.