نگار سلیمانی

رونمایی وب سایت سیویتاس

روزی که وب سایت سیویتاس رونمایی شد.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تلاش های ما نتیجه داد و ما توانستیم در ماه سومِ فعالیت خود، طراحی وب سایتمان را با موفقیت به پایان رسانده و ضمن حضور در نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل، از وب سایت سیویتاس رونمایی کنیم. اولین ورژن از وب سایت ما که با عشق، دقت و البته آزمون و خطاهای بسیار طراحی و توسعه یافت، توسط دو شخصی که هیچ پیش زمینه و دانشی در زمینه نرم افزار نداشتند اما تصمیم گرفته بودند که یاد بگیرند و خود را به چالش بکشند. با اینکه وب سایت با مرور زمان تغیرات اساسی به خود دید اما ما در دنیای بی انتهای اینترنت برای همیشه نگهش داشتیم تا یادآور نقطه ی شروع و مسیر لذت بخشِ یادگیری مان باشد، سیویتاسِ عزیز و قدیمی مان که به همراه بومِ تعاملیِ غرفه مان توجه زیادی را در نمایشگاه به خود جلب کرده بود.

 

 

[/vc_column_text][vc_media_grid element_width=”3″ grid_id=”vc_gid:1582623376227-9684d707-60ef-7″ include=”6591,6590,6589,6588,6584,6581,6580,6579,6577″][vc_column_text]

 

غرفه ای خلاقانه و تعاملی با مردم

ما در این نمایشگاه برای اینکه مخاطبین را بیشتر با ایده و محوریت کارمان آشنا کنیم، به کمک گیمیفیکیشن بومی را طراحی کردیم تا غرفه ای تعاملی با مردم داشته باشیم و تنها متکلم وحده و ارائه کننده بروشور از خدمات و ویژگی های استارتاپمان نباشیم و این باعث شد که نه تنها ایده مان به راحتی اعتبارسنجی شود بلکه نکته های مفید بسیاری را از جانب مخاطبین برای پیشرفت مان به دست ما داد و همچنین اولین لیست ایمیلی ما را به آسانی و با مشارکت خودِ مخاطبین برای ما فراهم کرد.
ما در بوم، عکس های هنری که خودمان از زوایای مختلف شهر گرفته بودیم در کنار نقشه ی شهر اردبیل به نمایش گذاشتیم و با دو عبارتِ هر عکسیو که شناختی پینش کن و زیبایی های شهرمونو با پین زرد بهمون معرفی کن همه را به چالش کشیدیم. نتایجی که گرفتیم شگفت انگیز بود چرا که این بوم نظر طیف وسیعی از بازدیدکننده ها از دانش آموزان دبیرستانی تا افراد 50 ساله را به خود جلب کرده بود و همه بدون انتظارِ جایزه ای تنها به دلیل اینکه باور نمی کردند شهرشان را نمی شناسند، درگیرش بودند.


ما با این کار، تلنگری به ذهن همشهریان خود زدیم که شهر زیبایی داریم و علاوه بر آن از مکان های زیادی نیز باخبر شدیم که بازدیدکننده ها بر روی بوممان پین می کردند تا به آنجا رفته و از زیباییش سناریو بنویسیم و با مردم به اشتراک بگذاریم. به این ترتیب تیم ما اولین حضور نمایشگاهی و برخورد مستقیم با مخاطبین را تجربه کرد و با خلاقیتی که در درگیر کردن مخاطب با موضوع استارتاپ به خرج داده بود یکی از خلاقانه ترین و پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه شد و به اولین هدفی که در مسیر خود تعریف کرده بود یعنی اتمام طراحی وب سایت برای رونمایی در نمایشگاه، رسید.
و اما هدف بعدی، گرفتن جایزه فیروزه است.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]